"Sunt lucruri care nu vrem să se întâmple dar trebuie să le acceptăm, sunt lucruri pe care nu vrem să le știm dar tebuie să le învățăm, si oameni fără de care nu putem trăi dar trebuie să le dăm drumul." (Autor necunoscut)

26 sept. 2012

Miercurea fără cuvinte



Pisicile poartă machiaj? Trebuie să vezi!



dati clik pe imagine pt marire


Mai multe imagini la CARMEN

20 de comentarii:

  1. haiosii matii dar imi plac mai mult cu blanita lor :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesante sunt mâţele "machiate".
    Să ai o noapte liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  3. Păcat ! Mi se pare cam nebunesc să vopsești în halul ăla bietele pisicuțe... :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Unele erau frumoase, altele mai putin. Parca tot nevopsite asa ar fi mai bine.
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cam ciudata moda asta... cu siguranta ar fi fost mult mai frumoase naturale.

    RăspundețiȘtergere
  6. Bună IULISA!
    Sunt haioase pozele!
    Oricum sunt mai frumoase nevopsite!
    O zi minunată îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  7. mi-au placut doar "preotii"!
    restul este interesant dar "futurismul" nu mi-a placut niciodata!
    am ramas cu "barba" ta in amintire! fotografie inca neegalata!
    buna dimineata!

    RăspundețiȘtergere
  8. bună dimineaţa! mie mi-au plăcut peştii..!

    RăspundețiȘtergere
  9. ... isi scimba parul dar naravul ba... :)

    RăspundețiȘtergere
  10. simplyuniqueword@wordpress.com26 septembrie 2012 la 12:21

    wow! am trait s-o vad si pe asta! foarte tare!

    RăspundețiȘtergere
  11. oare pisicile au fost de acord din prima sau au fost momite cu ceva bun de mancare?

    RăspundețiȘtergere
  12. haha, ce tare:-? dar cata munca o fi :-? ehe:D happy WW:D

    RăspundețiȘtergere
  13. Recunosc! L-am îmbracat o data cand era mic pe Mishu (motanul) într-o rochie de papusi, dar vad ca sunt oameni si mai trilu liu decat mine! :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Cand oamenii nu au ce face isi fac de cap!

    RăspundețiȘtergere
  15. ha, ha...cea mai naturala este cea cu preotul si cotoiul negru cu crucea in frunte...nu cred ca e machiaj, este un "diablo" necontrafacut!

    RăspundețiȘtergere
  16. Doamne fereste! frumosi sunt, n-am ce zice, dar... atât de bizari! despre pret nici nu discut! :))
    happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  17. Este interesant sa vezi animalele aranjate astfel, dar din punctul meu de vedere, costa foarte mult si chinui animalul.Farmnecul unei pisici sau al oricarui animal consta in naturaletea lui, dar fiecare cu stolurile lui :)

    RăspundețiȘtergere