"Sunt lucruri care nu vrem să se întâmple dar trebuie să le acceptăm, sunt lucruri pe care nu vrem să le știm dar tebuie să le învățăm, si oameni fără de care nu putem trăi dar trebuie să le dăm drumul." (Autor necunoscut)

1 iul. 2013

Buna dimineata soare!

   Eu  tot timpul sunt "tot  pe fuga",  de multe ori aruncam la repezeala cheile si nu le mai gaseam, ca sa rezolve situatia sotul meu imi pusese un breloc care incepea sa tiuie daca faceam galagie si asa le gaseam usor , acum cand nu stiu pe unde am pus telefonul" il sun" si ascult de unde....imi raspunde.
   Ieri m-am amuzat insa de patania unui  vecin care a cautat telefonul cateva ore a chemat si ajutoare ca nu stia ce sa mai faca , auzea telefonul si nu stia de unde, pana la urma ajutoarele au descoperit ca era in........frigider .
   Deci se intampla la toata lumea pur si simplu din cauza ca avem atat de multe ganduri incat lucrurilor de rutina nu le mai dam atata atentie cata ar trebui.

Vezi aici cum arata o dimineata perfecta pentru romani!



.







O sãptamnã frumoasã ,dimineti cu zambet si soare!





 
Recomandare    Dacă doresti să participi , in fiecare luni ,publică pe blogul tău , un   articol (video,text,imagini) cu aceasta tema si daca vrei să-l impartasesti cu noi  inscrie articolul la   "Buna Dimineata Soare"!
.

5 comentarii:

  1. Mulțumesc, IULISA! Să ai si tu o dimineață frumoasă! Și dimineți ca asta să fie și celelalte!;)
    Te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  2. O saptamana frumoasa sa aveti! :)
    si cu gandurile ordonate! :)....fara telefon in frigider! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. O saptamana senina,plina de zambete si presarata cu clipe de neuitat !

    RăspundețiȘtergere
  4. iti doresc o saptamana fara cusur si mult soare .....iulisa!

    RăspundețiȘtergere
  5. O saptamana cat mai frumoasa sa aveti!

    RăspundețiȘtergere