"Sunt lucruri care nu vrem să se întâmple dar trebuie să le acceptăm, sunt lucruri pe care nu vrem să le știm dar tebuie să le învățăm, si oameni fără de care nu putem trăi dar trebuie să le dăm drumul." (Autor necunoscut)

21 iul. 2013

Bună dimineata soare!


 Pentru un inceput de săptămână cat mai plăcut!

  Fiecare răsărit de soare să va aducă o dorinţă, iar fiecare apus să v-o împlinească ! Fiecare dimineaţă e o fereastră deschisă spre o nouă lume – noi viziuni, noi dorinţe, noi planuri , chiar dacă ai avut succes, ai eşuat sau doar ai încercat, viaţa începe în fiecare dimineaţă . Întodeauna o zi începe cu un răsărit de soare, un nou început, o nouă viaţă ! BUCURAŢI-VĂ DE VIAŢĂ PRIN IUBIRE, ADEVĂR, LUMINĂ, CREDINŢĂ NEMĂRGINITĂ, STĂPÂNIND TIMPUL PENTRU REZOLVAREA TUTUROR DORINŢELOR.


 .

Zgomotul cărutei

  Intr-o diminea
ţă un baiat se plimba prin pădure impreună cu tatăl său. La un moment dat, tatăl s-a oprit, a stat câteva secunde ascultând, apoi şi-a intrebat băiatul:

- In afar
ă de cântecul păsărilor, şi de fosnetul frunzelor, ce mai auzi?

B
ăiatul ciulind urechile ii răspunse:

- Aud zgomotul unei c
ăruţe.

- A
şa este, răspunse tatăl, mai mult decât atât, este o caruţă goală.

- Cum
şti că este o căruţă goală, deşi incă nu se vede şi doar o auzi?

- Este foarte u
şor să-ţi dai seama cand o căruţa este goală, din cauza zgomotului pe care il face. Cu cât căruţa este mai goală, cu atât face mai mult zgomot.

  In via
ţa de zi cu zi când vedem o persoană vorbind prea mult, intrerupând conversaţia tuturor, fiind inoportun si ingâmfat, simţindu-se preaputernic şi reducând valoarea oamenilor din jurul lui, trebuie sa ne amintim că, cu cât este căruţa mai goala, cu atât este mai mare zgomotul pe care il face.

* * *

Recomandare    Dacă doresti să participi , in fiecare luni ,publică pe blogul tău , un   articol (video,text,imagini) cu aceasta tema si daca vrei să-l impartasesti cu noi  inscrie articolul la   "Bună Dimineata Soare"!

 


Recomandarile zilei-Propuneti si voi linkuri aici

Astăzi vă recomand : Retrăind clipe de bucurie. 
Articol citit pe blogul: SoriN

23 de comentarii:

  1. Buna dimineata soare!
    Sunt superbi macii din imagine !
    Inspiratã postare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mã bucur cã te-am încântat , îti multumesc pentru asta !

      Ștergere
  2. Buna dimineata soare!
    Buna dimineata si tie, Iulisa! :)
    Frumoasa imagine si bine ales textul! Recunosc, m-am inspirat de la tine si de aceea am ales tot o "poveste cu tâlc"
    Minunata saptamana sa iti fie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna dimineata Diana !
      Multumesc frumos!O zi mununata iti doresc si eu!

      Ștergere
  3. Bună dimineața IULISA!
    Superbă imagine!
    Să ai o săptămână cât mai frumoasă!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. O comparatie superba si absolut adevarata! :-)
    Cat de sanatoasa este gandirea omului simplu de la tara!
    Un start bun in noua saptamana, Iulisa draga!

    RăspundețiȘtergere
  5. Superba postare! :) atat imaginile, cat si cuvintele! :) bine ar fi daca unii ar citi cu sinceritate povestirea ta!...:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna dimineata, soare! (pe la amiaza, ca sa fiu sigura ca este soare :d)

    Mi-a placut enorm morala povestirii, mai ales ca este si adevarata.

    Un inceput de saptamana cat mai frumos! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mã bucur cã te-am încântat,O zi frumoasa iti doresc si eu!

      Ștergere
  7. Hop si eu ca musca-n lapte! Imi placu tema, imi placu articolul, asa ca am adaugat si eu cateva cuvinte, daca nu e cu suparare...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esti invitata mea ,oricand cu mare placere!
      O zi buna iti doresc!

      Ștergere
  8. Bună! Îţi mulţumesc pt. invitaţie. Îmi cer scuze de întârziere. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu iti multumesc pt participare ,tabelul este deschis chiar pana data viitoare ,deci nu ai intarziat!
      O zi frumoasa iti doresc!

      Ștergere
  9. Ei, asta mi-a plăcut! Foarte bună explicația! O să o spun și eu mai departe!
    Te pupic! O săptămână frumoasă să ai!

    RăspundețiȘtergere
  10. Rasaritul este un moment desebit al zilei, si se realizeaza armonios.Soarele se trezeste, se trezesc si pasarelele.

    Saptamana frumoasa iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumos spus !
      Momentul rasaritului in care mergem cu o treapta mai sus, mai departe!
      Un gând bun si o zi frumoasã!

      Ștergere
  11. O pilda foarte interesanta. Ar trebui s-o citeasca carutele goale... ;)
    O noapte buna, Iulisa!

    P.S.-Eu vin de la Anastasia...abia acum am putut onora postarea. Din lipsa de timp. :(

    RăspundețiȘtergere