"Sunt lucruri care nu vrem să se întâmple dar trebuie să le acceptăm, sunt lucruri pe care nu vrem să le știm dar tebuie să le învățăm, si oameni fără de care nu putem trăi dar trebuie să le dăm drumul." (Autor necunoscut)

11 feb. 2014

✰ ♪°★ Meloman pentru o zi .✰♫°✰






"Muzica purifica sufletele de praful vietii cotidiene."

. Berthold Auerbach








Recomandare Dacă doresti să participi , publică pe blogul tău , o melodie preferată de care tocmai ti-ai amintit si vrei să o impartasesti cu noi si inscrie articolul la "Meloman pentru o zi"!

Te invit să te înscrii


(Linkup closed)
 

10 comentarii:

  1. ce minunat
    O alegere inspirata!
    Zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tare faina melodia, dar unde este tabelul de înscriere? Ceva e gresit.... :)
    Zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  3. O alta melodie virala.:))Acum o sa mai am ce fredona.:)Tare-mi place!

    RăspundețiȘtergere
  4. N-am mai ascultat-o de mult. Foarte frumos!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  5. Are acel ceva suav melodia asta! :) Mereu e o bucurie sa o reascult!

    O zi frumoasa!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoasa melodia, imi place sa o reascult, zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. N-am mai ascultat-o de mult!
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  8. Este una dintre cele mai bune, inspirate melodii pe care le-am ascultat azi!
    O saptamana superbă, plină de bucurii si zămbete!

    RăspundețiȘtergere
  9. Bună IULISA!
    Superbă melodia,mi-a plăcut tare mult!
    O seară plăcută draga mea!
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere